Tok Bok Nya 13

Slogan ni aku ambil dari slogan awang mahyan iaitu legenda bola sepak sarawak.Sarawak sekarang semakin naik dan membawa aura baru dengan semangat baru iaitu GB13.walaupun kalah pada pasukan pahang tetapi pelawanan itu sangat bermakna kepada peminat atau supporter dari seluruh sarawak.

lepas melihat perlawanan pahang tempoh hari ramai rakyat tidak kira bangsa dan agama mahupun usia dan jantina memberi semangat kepada pasukan kesayangan mereka iaitu BUJANG SENANG. Ini adalah rekod terbaru ataupun kebangkitan semangat sarawak pada tahun 1988 pada masa itu jurulatih adalah awang mahyan. pada tahun 2013 bermula era baru banyak club atau supporter yang mulai menaik dan ramai untuk bertaruh kan wang ringgit demi bolasepak. kelebihan pada  2013 kita boleh melihat rata - rata sebuah keluarga yang sanggup merempuh dugaan mahupun  risiko demi pasukan BUJANG SENANG.

Kenangan macam ni tidak akan dapat rakyat akan lupa semangat BUJANG SENANG sampai bila - bila. Diharap sarawak lebih maju dan jauhi dari rasuah..

Ulasan