Jose Mourinho Sindir Juggen Klopp Dapat Satu (1) Mata


Jose mengatakan adalah sedih jika kita pergi memancing ingin mendapatkan hasil tangkapan yang besar, Tetapi hakikatnya hanya dapat ikan kecil yang hanya untuk alas perut sahaja. Itulah pertikan ulasan dari bekas jurulatih manchester united yang sekarang dijemput untuk memberi ulasan hasil perlawanan Liverpool dan Manchester pada 20 Oktober 2019 (Ahad).

Hasil perlawanan tersebut manchester united mendapat satu (1) mata dan masih berada di kedudukan 13 dari 22 pasukan dalam liga EPL. Manakala kedudukan liverpool berada di atas liga diiringi oleh manchester city yang berada di kedudukan kedua (2) jarak 6 mata di belakang.

Ramai masyarakat malaysia serta di dunia mengatakan pelawanan tersebut adalah perlawanan tradisi musuh yang tak akan berakhir dan ada yang mengatakan perlawanan tersebut adalah pelawanan bermaruah. Kalau di lihat pelawanan tersebut merupakan pelawanan yang amat menarik pada mana-mana pelawanan EPL yang lain.

Pelawanan ini juga telah dimenangi oleh Martin atkinson yang telah menjadi man of the match. Jose juga mengatakan pemain Manchester united telah bermain dengan baik dan mungkin kemenangan tidak membelahi manchester united.

Ulasan